reklama

Majáles 2006...alebo študentská oslava študenstva

Kryštof, Ready Kirken, Polemic, Sunshine či J. A. R... To sú len tie najznámejšie z kapiel, ktoré vystúpili na Pražskom Majálese 2006.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Hneď na úvod som chcel umiestniť štvor- až pätmiestne číslo vypovedajúce o počte baviacich sa študentov, no moja neschopnosť odhadovať takéto veci je dosť známa a tak len poviem:" bolo nás veľa."

Brány atletického štadiónu AŠK Slávia sa otvorili o 12:00. Čo ma trošku prekvapilo, bol absolútny zákaz nosenia jedla do areálu. Ja síce chápem isté opatrenia, no zákaz zobrať so sebou dokonca banán či jablko sa mi zdal (minimálne) prehnaný. Inak však treba organizátorov pochváliť za pomerne dobré zvládnutie celej akcie (teda až na problémy každého festivalu: nedostatok toaliet a dlhé rady na pivo).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koncerty boli rozdelené na dve pódia. Konkrétne rozdelenie kapiel si môžete pozrieť na oficiálnej stránke Majales.cz. Kým aparatúra na METROPOLIS stege-i fungovala bez problémov, na UNREALITY stege-i sa rozhodla občas štrajkovať. Bravúrne si s tým však podarili chalani z Kryštofu, ktorý zaradili počas krátkej poruchy jemne dychovkovú skladbu. Naopak svoje vystúpenie tak úplne nezvládli Buty, k čomu im pomohlo viacero už spomínaných porúch a údajne aj nie práve najtriezvejší stav kapely.

Čo treba jednoznačne pochváliť bola cena, ktorú organizátori udržali v priatelných medziach. Veď predpredajových 99 Czk sa naozaj nedá považovať za prehnanú cenu. A pokiaľ ste mali také štastie ako ja a podarilo sa vám nájsť jeden lístok na zemi...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ste tam boli tiež, tak ste si konečný názor utvorili sami. Ak nie, ja tvrdím:"môžete ľutovať." Pár sprievodných akcií ešte stihnete, no tá najväčšia vám unikla medzi prstami.

P.S: Chcel som k článku pripojiť pár fotiek, no bohužial sa zatial ku mne žiadne nedostali. Tak zatiaľ môžem odporúčať iba oficiálnu stránku Majales.cz a pevne verím, že čoskoro sa pár fotiek objaví aj na mojom webe.

Ivan Kasanický

Ivan Kasanický

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent pražského matfyzu, bojújúci s nástrahami (vraj) vysokej matematiky občas majúci aj vlastné názory... Zoznam autorových rubrík:  život na matfyzeživot v prahebásničkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu