reklama

Ďalšia jazda električkou? Dnes už radšej nie...

Nedávno, pri návrate zo (snáď) zaslúžených medzisemestrálnych prázdnin späť do Prahy, sa mi podaril dosť husársky kúsok. V prostriedkoch MHD som strávil počas jednéo dňa približne 5,5 hodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Okrem mierneho povzdychu, však treba jedným dychom pochváliť prepracovanosť PID (Pražská integrovaná doprava). Poča tohto dňa som využil 2 krát autobus, 4 krát metro A, a až 9 krát som cestoval v niektorej z množstva pražských električiek. Pričom nikdy sa nestalo, že by som niekde na zastávke čakal viac ako 10 minút. Dokonca väčšinou konkrétny spoj prišiel do 5 minút.

A ako sa mi to celé podarilo? No najprv som musel ísť na internát, ktorý sa nachádza v Břevnove, z Hostivaře, kam ma doviezol kamarát. A to trvá "iba" hodinku. Potom som kvôli chybe v indexe musel na Malú stranu. Čiže plus hodina cesta tam a späť. Vzápätí opäť na Hostivař, kde som mal telesnú výchovu. Druhý krát som absolvoval cestu z Hostivaře späť na internát (na moje prekvapenie opäť trvala hodinu), kde som sa prezliekol a mohol som utekať na Karlín na cvičenie. A tam sa pri troške dá stihnúť za 45 minút. Posledná cesta (opäť) na internát bola pre mňa doslovo vykúpením. Prišiel som na internát padol na posteľ a viac si už nepamätám. Viem, že som sa akurát ráno zobudil a opäť musel ísť do školy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja viem, Prahu som si vybral sám, takže nemám veľké právo sa sťažovať. No stráviť 5,5 hodiny presúvaním sa po jednom meste, to dostalo aj mňa...

Ivan Kasanický

Ivan Kasanický

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent pražského matfyzu, bojújúci s nástrahami (vraj) vysokej matematiky občas majúci aj vlastné názory... Zoznam autorových rubrík:  život na matfyzeživot v prahebásničkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu